Brak produktów
Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji
wraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych,
w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych.
Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmian
zachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne oraz
rozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcją
wzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związaną
z czynnościami mowy.
Publikacja adresowana jest do nauczycieli
przedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji,
wczesnego wspomagania, rodziców. Czytelnik może ją wykorzystać również
w swojej pracy zarówno do diagnozy (narzędzia diagnostyczne,
kwestionariusze, wskazówki do obserwacji), jak i wsparcia
w codziennych czynnościach poprzez zwrócenie uwagi na występujące problemy
z koordynacją, oraz do konkretnych działań wspomagająco-terapeutycznych,
podnoszących efektywność procesu koordynacji ruchowej i podnoszących
jakość życia osób doświadczających problemu niezręczności, niezborności czy
wręcz niezdarności.
ISBN: | 9788366491052 |
Format: | 250x176 mm |
Liczba stron: | 218 |
Okładka | Miękka |