Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

(powystawowa) Alex Ferguson. Być liderem (Wydanie III)

Autor: Alex Ferguson Michael Morit
Wydawca: Wydawnictwo SQN



Kliknij i napisz własną opinię >>

27,00 zł



Cena detaliczna: 59,99 zł


Najniższa cena w ciągu 30 dni: 27,00 zł

OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. (od poniedziału do piątku)

Opis produktu:

Uwaga! Książka powystawowa!

Kupując książkę powystawową pamiętaj, że pozycje posiadają uszkodzenia. Na oferowanych egzemplarzach widoczne są wgniecenia, zarysowania lub inne niedoskonałości. Jednak wszystkie produkty w ofercie są w 100% merytoryczne, każdą książkę da się w całości przeczytać. Książki wysyłane są losowo, nie ma możliwości "wybrania najmniej uszkodzonego egzemplarza".
 

27 lat, jeden klub. Manchester United pod moimi rządami.

Inspirujący przewodnik jednego z najlepszych piłkarskich menedżerów w historii!

Jak prowadzić zespół do wielkich sukcesów i utrzymać go na szczycie przez lata?

Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek.

W tej inspirującej książce zdradza sekrety swojego warsztatu i opowiada o umiejętnościach, które cenił i ceni najwyżej: jako piłkarz, trener, człowiek, LIDER. Skupia się na wartościach nieodłącznie kojarzonych z jego stylem zarządzania: dyscyplinie, kontroli, pracy zespołowej i motywacji. Porusza także tematy mniej oczywiste, choć równie istotne w drodze do sukcesu: wyznaczanie zadań, analizę informacji i radzenie sobie z porażką.

Być liderem powstała we współpracy z inwestorem sir Michaelem Moritzem, długoletnim przyjacielem sir Alexa. To książka napisana szczerze, mądrze i z humorem, pełna ciekawych spostrzeżeń poczynionych dzięki pracy z najlepszymi piłkarzami: Cristiano Ronaldo, Davidem Beckhamem czy Erikiem Cantoną. Przedstawiane w niej osobiste historie koncentrują się wprawdzie na futbolu, ale adresatem publikacji może być każdy – niezależnie od tego, czy rozwijasz własny biznes, jesteś nauczycielem, czy pracujesz w małym zespole.

Abstrahując więc od tego, czy interesujesz się piłką nożną i chcesz poznać sekrety funkcjonowania Manchesteru United, czy wręcz odwrotnie - piłka w ogóle cię nie dotyczy, ale masz przywódcze ambicje, sięgnij po tę książkę.

To pozycja, która pomoże ci STAĆ SIĘ LEPSZYM LIDEREM.

Ferguson na niemal 400 stronach przedstawia niesamowite historie i obserwacje. Fani futbolu mogą jedynie narzekać, że książka kończy się zbyt szybko.
„Daily Express”

Podwaliny sukcesu Manchesteru United położył Ferguson. Jego niemal patologiczna obsesja futbolu i wygrywania stała się studium przypadku w zakresie przywództwa.
Lionel Barber, „Financial Times”

Być liderem jest o przywództwie, zarządzaniu i dążeniu do sukcesu. To fantastyczna książka, jedna z najlepszych pozycji tego rodzaju.
Marcus Berkmann, „Daily Mail”


BIOGRAM

Sir Michael Moritz urodził się w Cardiff, studiował na Oxfordzie i pod koniec lat 70. został dziennikarzem „Time’a”. Poznał wówczas młodego Steve’a Jobsa i napisał pierwszą książkę o Apple, jaka powstała: Małe królestwo. Prywatna historia komputera Apple (The Little Kingdom: The Private Story of Apple Computer). Był także współautorem książki biznesowej W drodze do upadku. Historia Chryslera (Going for Broke: The Chrysler Story), a w 1986 roku dołączył do firmy Sequoia Capital z Doliny Krzemowej.

Bliskie związki Seqoui z młodymi założycielami firm technologicznych zaowocowały udziałami w spółkach wartymi niemal 1,5 biliona dolarów – najwięcej ze wszystkich prywatnych firm inwestycyjnych na świecie. Zawarte są w tym inicjacyjne inwestycje w przedsiębiorstwa takie jak Apple i Cisco, a także w ostatnich latach w YouTube’a, Airbnb, Dropboxa i WhatsApp. Michael Moritz był członkiem zarządu Google’a, Yahoo!, PayPala i LinkedIn.

W 2012 roku został prezesem Sequoia Capital, a rok później doczekał się tytułu szlacheckiego. Filantropijna działalność jego rodziny obejmuje największy w Europie program stypendiów dla studentów z rodzin z małym dochodem. Jest synem uchodźców z nazistowskich Niemiec, mieszka w San Francisco z żoną Harriet Heyman.

Sir Alex Ferguson urodził się w 1941 roku w Govan w Szkocji. Jako bramkostrzelny środkowy napastnik pobił krajowy rekord transferowy, gdy przechodził do Glasgow Rangers. W 1974 roku rozpoczął karierę menedżerską w East Stirlingshire i St. Mirren, następnie zaś trafił do Aberdeen, z którym regularnie odnosił sukcesy na krajowym podwórku, przypieczętowując je zwycięstwem w finale Pucharu Zdobywców Pucharów nad Realem Madryt w 1983 roku, co przykuło uwagę szerszej publiczności.

W 1986 roku rozpoczął pracę w Manchesterze United. Z Czerwonymi Diabłami sięgnął po 38 trofeów, w tym pięć Pucharów Anglii, 13 tytułów mistrza Anglii i dwa zwycięstwa w Lidze Mistrzów. W 1999 roku sięgnął z Manchesterem po potrójną koronę i otrzymał tytuł szlachecki. Łącznie zdobył 49 trofeów, co czyni go najbardziej utytułowanym brytyjskim menedżerem w historii.

W 2013 roku sir Alex ogłosił przejście na emeryturę, ale nadal pełni w United rolę dyrektora, wykłada także na Harvard Business School na kursach dla kadr zarządzających.

Tytuł polskiego wydania:Alex Ferguson. Być liderem (Wydanie III)
Tytuł oryginału:Leading: Learning from Life and My Years at Manchester United
Autor książki:Alex Ferguson, Michael Moritz
Tłumaczenie:Krzysztof Cieślik
ISBN:9788383302072
Format:145 x 205 mm
Data wydania:18 kwietnia 2023
Liczba stron:352 tekst i 32 zdjęcia
OkładkaTwarda
Produkt:Książka papierowa

Napisz recenzję

(powystawowa) Alex Ferguson. Być liderem (Wydanie III)

(powystawowa) Alex Ferguson. Być liderem (Wydanie III)

Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek.