Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.1 Zobacz większe

Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.1

Autor:  red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Wydawca: UMCS



Kliknij i napisz własną opinię >>

45,57 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.

Autorred. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
ISBN9788322798195
Rok wydaniaRok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
WydawnictwoUMCS
Oprawabroszurowa
Ilość stron234
Cena detaliczna netto44.00
Cena detaliczna brutto46.20

Napisz recenzję

Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.1

Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.1