Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach.. Zobacz większe

Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach..

Autor:  Paulina Januszewska, Marcin Hernas

Kliknij i napisz własną opinię >>

35,56 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści - oczywiście na umowie o dzieło, bo w mediach etat to rzadkość. Ten ktoś usłyszał też kiedyś, że jest dobry w swoim fachu albo, że ma wielki potencjał. Wierzy, bo przecież dostał robotę w redakcji poczytnego tygodnika albo telewizji i prostą instrukcję: przykładaj się i haruj, a wejdziesz kiedyś na sam szczyt. Mijają lata, a dziennikarze i dziennikarki wciąż tkwią na pierwszym piętrze -sfrustrowani, zajechani psychicznie, gardzący swoją pracą i wstydzący się niskich zarobków. Oto ich historie.

AutorPaulina Januszewska, Marcin Hernas
ISBN9788367075909
Rok wydaniaRok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
WydawnictwoWydawnictwo Krytyki Politycznej
Data premiery2024-06-05
Oprawabroszurowa
Ilość stron392
Cena detaliczna netto47.52
Cena detaliczna brutto49.90
Format210x132 mm

Napisz recenzję

Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach..

Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach..