Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Leksykon terminów medialnych M-Z Zobacz większe

Leksykon terminów medialnych M-Z

Autor:  praca zbiorowa
Wydawca: Adam Marszałek



Kliknij i napisz własną opinię >>

102,73 zł


Brak na stanie
OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten Leksykon terminów medialnych weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia! Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński

Autorpraca zbiorowa
ISBN9788381808545
Rok wydaniaRok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
WydawnictwoAdam Marszałek
Oprawabroszurowa
Ilość stron536
Cena detaliczna netto124.44
Cena detaliczna brutto130.66

Napisz recenzję

Leksykon terminów medialnych M-Z

Leksykon terminów medialnych M-Z