Brak produktów
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dziennikarstwa o specyficzne pojęcie. Już nie fenomeny, paradoksy i racjonalizm, jak w poprzednich pracach, ale pytanie: Czym jest głupota i jakie są jej medialne przejawy?. Wartość tej książki streszcza się w encyklopedycznym określeniu: Mądrym dla memoriału, idiotom dla nauki, politykom dla praktyki, melancholikom dla rozrywki.
Autor | Jacek Dąbała |
ISBN | 9788381389396 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Księgarnia Akademicka |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 145 |
Cena detaliczna netto | 30.48 |
Cena detaliczna brutto | 32.00 |
Format | 210x150 mm |