Brak produktów
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznościach każdy z nas może się uzależnić, a twórcy nowych mediów dbają o to, by takich pokus stworzyć jak najwięcej. Odsłaniając mechanizmy uzależnień behawioralnych, autor wyjaśnia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć się udogodnieniom oferowanym przez współczesne technologie. Uzależnienia 2.0 tłumaczą, w jaki sposób możemy bardziej świadomie korzystać z nowych mediów, a dzięki temu łatwiej się komunikować, zarządzać finansami i wytyczać granice miedzy pracą a rozrywką. A co najważniejsze, pokazują jak zmniejszyć szkodliwy wpływ nowych uzależnień na zdrowie nasze i naszych dzieci.
Autor | Adam Alter |
ISBN | 9788323344766 |
Rok wydania | Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 366 |
Cena detaliczna netto | 47.52 |
Cena detaliczna brutto | 49.90 |
Format | 210x148 mm |