Brak produktów
W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. ()
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich.
Autor | red. Annette Siemes, Michał Grech, Mariusz Wszołek |
ISBN | 9788366445017 |
Rok wydania | Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Libron |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 272 |
Cena detaliczna netto | 41.90 |
Cena detaliczna brutto | 44.00 |
Format | 230x140 mm |