Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne Zobacz większe

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Autor:  Andrzej Postawa
Wydawca: Adam Marszałek



Kliknij i napisz własną opinię >>

56,32 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Autor książki zadaje istotne pytanie:
Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym?
Komunikowanie społeczne nie jest tylko i wyłącznie domeną ludzi, uczestniczą w nim również inteligentne maszyny mające możliwość interakcji między sobą.
Ewolucja technologii medialnych wpływa na rozwój wolnej myśli, nieskrępowanych idei, a nawet rewolucji społecznych.
Wraz z pojawianiem się nowych technologii medialnych powstają nowe określenia, które także ewoluują. Wyrażenie typowe dla czasu medialnego panowania telewizji: urwał się komuś film w okresie ekspansji komputerowej zostaje zastąpione wyrażeniem wykasować coś z pamięci. Natomiast na etapie dominacji mobilnej i internetowej niezwykle popularne staje się pytanie: jesteś jeszcze online?
W książce poruszono także tematykę problematycznego korzystania z internetu, jak m.in. vaguebooking, konieczność przynależności, histrioniczne zaburzenie osobowości, trollowanie, fałszywe wiadomości (fake news) itp.
Analiza relacji komunikacji werbalnej z niewerbalną prowadzi autora do zmiany starego polskiego przysłowia: Gdy mówisz papą, nie pokazuj łapą. Biorąc pod uwagę potwierdzoną naukowo rolę komunikacji niewerbalnej, należy zmienić to przysłowie i podpowiadać: Gdy mówisz papą, pokazuj też łapą. Wtedy być może gestykulowanie podczas rozmowy będzie przeszkadzało niektórym tradycjonalistom, ale dzięki temu komunikacja ludzka będzie bardziej naturalna, prosta, bogata i efektywna.

AutorAndrzej Postawa
ISBN9788381804332
Rok wydaniaRok wydania: 2021, oprawa: broszurowa
WydawnictwoAdam Marszałek
Data premiery2021-03-12
Oprawabroszurowa
Ilość stron422
Cena detaliczna netto56.86
Cena detaliczna brutto59.70
Format225x160x24 mm

Napisz recenzję

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne