Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla... Zobacz większe

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...

Autor:  Raja Rajamannar
Wydawca: Literanova



Kliknij i napisz własną opinię >>

65,89 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.

Dzięki tej książce dowiesz się:

jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;

jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;

jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;

jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;

jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Raja Rajamannar jest uznawany za wizjonera współczesnego marketingu. Znalazł się wśród 25 najbardziej innowacyjnych CMO (dyrektorów marketingu) na świecie według Business Insidera oraz wśród pięciu najbardziej wpływowych CMO według Forbesa. Adweek uznał go za jednego z najlepszych ekspertów od technologii. Rajamannar uzyskał tytuł Billboards Top Branding Power Player oraz znalazł się w CMO Club Hall of Fame. Fashion Group International przyznała mu nagrodę Tech and Brand Innovation.

Rajamannar ma ponad 25 lat doświadczenia w marketingu. Jest prezesem Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers) i dyrektorem marketingu firmy Mastercard. Dzięki niemu w 2019 roku Mastercard został uznany za najszybciej rozwijającą się markę na świecie, a w 2020 roku znalazł się na liście Global Top 10 Brand. Książka Rajamannara Marketing kwantowy uzyskała status bestsellera The Wall Street Journal i została przetłumaczona na ponad 10 języków.

AutorRaja Rajamannar
ISBN9788383670157
Rok wydaniaRok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
WydawnictwoLiteranova
Oprawabroszurowa
Ilość stron288
Cena detaliczna netto65.05
Cena detaliczna brutto68.30
Format238x155 mm

Napisz recenzję

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...