Brak produktów
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.
Autor | John Kalench |
ISBN | 9788365068996 |
Rok wydania | Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Emka |
Data premiery | 2018-02-20 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 256 |
Cena detaliczna netto | 38.00 |
Cena detaliczna brutto | 39.90 |
Format | 13,5x21 cm |