Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing mobilny Zobacz większe

Marketing mobilny

Autor:  Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin



Kliknij i napisz własną opinię >>

49,11 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

AutorAgnieszka Dejnaka
ISBN9788380858886
Rok wydaniaRok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
WydawnictwoDifin
Oprawabroszurowa
Ilość stron172
Cena detaliczna netto42.86
Cena detaliczna brutto45.00
Format17,6x25 cm

Napisz recenzję

Marketing mobilny

Marketing mobilny