Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Dodatkowy RABAT 15% z kodem w koszyku: LATO15. Szczegóły.

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2 Zobacz większe

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2

Autor:  Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

53,63 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III). Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...) Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych. dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

AutorAgnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN9788381028523
Rok wydaniaRok wydania: 2024
WydawnictwoCeDeWu
Data premiery2024-05-21
Klasa16+
Ilość stron220
Cena detaliczna netto62.86
Cena detaliczna brutto66.00
Format235x165 mm

Napisz recenzję

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2