Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
E-Marketing dla małych i średnich... w.II Zobacz większe

E-Marketing dla małych i średnich... w.II

Autor:  Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

52,66 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

AutorBarbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
ISBN9788381020695
Rok wydaniaRok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
WydawnictwoCeDeWu
Oprawabroszurowa
Ilość stron170
Cena detaliczna netto51.43
Cena detaliczna brutto54.00
Format16,4x23,5 cm

Napisz recenzję

E-Marketing dla małych i średnich... w.II

E-Marketing dla małych i średnich... w.II