Brak produktów
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Autor | Wojciech Grzegorczyk |
ISBN | 9788383312293 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 134 |
Cena detaliczna netto | 47.52 |
Cena detaliczna brutto | 49.90 |
Format | 240x165 mm |