Brak produktów
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Autor | Magdalena Kowalska |
ISBN | 9788320825657 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 340 |
Cena detaliczna netto | 85.62 |
Cena detaliczna brutto | 89.90 |
Format | 240x179 mm |