Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Zobacz większe

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Autor:  Magdalena Kowalska

Kliknij i napisz własną opinię >>

70,51 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.

AutorMagdalena Kowalska
ISBN9788320825657
Rok wydaniaRok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
WydawnictwoPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawabroszurowa
Ilość stron340
Cena detaliczna netto85.62
Cena detaliczna brutto89.90
Format240x179 mm

Napisz recenzję

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych