Brak produktów
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Autor | Andrzej Szromnik |
ISBN | 9788326495359 |
Rok wydania | Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 546 |
Cena detaliczna netto | 94.29 |
Cena detaliczna brutto | 99.00 |
Format | 17x24 cm |