Brak produktów
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald's, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Autor | Maja Gojtowska |
ISBN | 9788381609111 |
Rok wydania | Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 274 |
Cena detaliczna netto | 56.19 |
Cena detaliczna brutto | 59.00 |
Format | 14,5x20,5 cm |