Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Strategie budowania marki i rozwoju handlu Zobacz większe

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Autor:  red. Tomasz Domański
Wydawca: PWE



Kliknij i napisz własną opinię >>

46,97 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.

Autorred. Tomasz Domański
ISBN9788320823820
Rok wydaniaRok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
WydawnictwoPWE
Oprawabroszurowa
Ilość stron186
Cena detaliczna netto57.05
Cena detaliczna brutto59.90
Format17,6x25 cm

Napisz recenzję

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu