Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie Zobacz większe

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Autor: David Brown
Wydawca: Wydawnictwo SQN




Kliknij i napisz własną opinię >>

31,24 zł



Cena detaliczna: 49,99 zł


Najniższa cena w ciągu 30 dni: 30,74 zł

OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. (od poniedziału do piątku)

Opis z okładki książki "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie":

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?

iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?

David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.

Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.


Opinie o książce "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie":

"Wojny biznesowe to najlepsza seria historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko spora dawka inspiracji, ale często bardzo namacalny know-how, który byłem w stanie dość szybko przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najmocniej."
Michał Sadowski, Brand24

"Niemal każdy na świecie myśli, że twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, ale o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w niebywale precyzyjny sposób unaocznia fakt, że nie zawsze sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W dużej mierze mu się to udaje."
Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie

"Wprowadzenie nowej technologii na rynek zawsze przebiega wg pewnego schematu, ale sukces odnoszą tylko nieliczne, czy to w USA czy w Indiach. Tak było w przypadku pierwszego modelu samochodu Forda i komputera IBM-a, restauracji McDonalds, przeglądarki Internet Explorer firmy Microsoft, komórki iPhone firmy Apple, sieci filmowej Netfliks, a nawet hinduskiej firmy biofarmaceutycznej Biocon wartej obecnie miliardy dolarów, podczas gdy o ich najgroźniejszych rywalach – UNIVAC-u, Mosaice i Netscape-ie, BlackBerry czy Blockbusterze nikt już nie pamięta. Warto przestudiować tę książkę, żeby dowiedzieć się dlaczego.”
Wojciech Gryciuk, „Manager Report”

„Wciągająca lektura poświęcona największym biznesowym starciom. Jeżeli niepokoi cię znany rywal albo podważający zasady nowicjusz, jeżeli fascynują cię decyzje założycieli, strategie liderów, losy przedsiębiorstw – ta książka to esencja tego, co najlepsze w podcaście, idealna do zabawy i nauki.”
Adam Grant, autor bestsellerów New York Timesa: Think Again i Originals, prowadzący podcastu TED WorkLife

„Jeżeli ktoś myśli, że prowadzenie biznesu polega na szukaniu równowagi i bilansie zysków i strat, obowiązkowo musi przeczytać Wojny biznesowe. Czy to opowiadając, jak to Apple zmiażdżyło BlackBerry, czy przedstawiając historię powstania lalki Barbie, David Brown w mistrzowski sposób pokazuje więcej niż liczby. Autor odkrywa sedno biznesu: ego, pasję, ambicję i walkę wszelkimi dostępnymi środkami.”
Joe Nocera, felietonista biznesowy Bloomberga

„Gdyby Blockbuster nauczył się „sztuki wojennej” z Wojen biznesowych, być może nigdy nie uległby Netflixowi.”
Rich Greenfield, analityk LightShed Ventures

Biogram David Brown:

Prowadzi kultowe podcasty Business Wars i Business Wars Daily. Jest też współtwórcą i gospodarzem stanowego program informacyjnego Texas Standard, a wcześniej prowadził nagradzaną radiową audycję biznesową Marketplace. Dziennikarstwem radiowym zajmuje się od ponad trzech dekad, w ciągu których otrzymał liczne nagrody i współuczestniczył w tworzeniu takich programów publicznego amerykańskiego radia jak All Things Considered czy Morning Edition. Uzyskał stopień doktora w zakresie dziennikarstwa na Uniwersytecie Teksańskim w Austin oraz w zakresie prawa na Uniwersytecie Waszyngtona i Lee. Mieszka w Austin w Teksasie z żoną i dwójką dzieci.

Tytuł polskiego wydania:Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
Tytuł oryginału:The Art of Business Wars
Autor książki:David Brown
ISBN:9788382101720
Tłumaczenie:Joanna Radosz
Data wydania:13 października 2021
Format:140 x 205 mm
Liczba stron:464
OkładkaMiękka
Produkt:Książka papierowa
Oceń 
2021-10-13

recenzja

Świat biznesu to nieustanna rywalizacja w celu zdominowania rynku i pokonania konkurentów. Gdy pojawia się nowy gracz, natychmiast przejmuje on część terytorium i zagraża innym. Jedni oddają pole bez walki, inni próbują lecz kapitulują a inni podejmują rękawice i zwyciężają. Ludzkość miała okazję na własne oczy zobaczyć mnóstwo wojen pomiędzy firmami, które zmieniły oblicze biznesu. O tych największych i najpopularniejszych opowiada książka Davida Browna – “Wojny biznesowe”.

Skromne początki i niepewność

Przedsiębiorstwa, które obecnie są ogromne, także zaczynały skromnie i niepozornie. McDonald’s posiadał na początku tylko jeden punkt (którego notabene właścicielem nie był nawet słynny Ray Kroc) a dopiero później rozwinął się do takiego giganta jakiego znamy obecnie. Firmy rozpoczynały działalność i z czasem przeobraziły się w dobrze prosperujące maszyny. Do tych początków w każdej z 27 opisanych historii nawiązuje autor książki. Pokazuje jak rozpoczynała się przygoda danej osoby z biznesem i z jakimi trudnościami musiała się zmierzyć, gdy pojawiał się nowy konkurent na rynku. Wiele osób twierdzi, że po pierwszych latach można odetchnąć, ponieważ jest to najgorszy okres prowadzenia biznesu. Jednak jak opisuje autor, jest to dalekie od prawdy. Największe zagrożenie czyha ze strony nowicjuszy, którzy z zaciekłością próbują podbić rynek.

Całość recenzji znajduje się pod adresem:

https://silanauki.pl/wojny-biznesowe-david-brown/

Autor recenzji:
Tomasz Nowacki

    Napisz recenzję !

    Napisz recenzję

    Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

    Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

    iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?