Brak produktów
Python jest ciekawym językiem programowania o dużych możliwościach. Dzięki niemu w prosty sposób można rozwiązać złożone problemy tego świata. Umożliwia przy tym pisanie czytelnego i łatwego w konserwacji kodu. Opanowanie składni i podstawowych koncepcji programistycznych w Pythonie nie jest trudne, jednak potem przychodzi moment, aby wypróbować go w prawdziwym programowaniu.Niniejsza książka nauczy Cię wykorzystywać ten język do rozwiązywania nietrywialnych problemów, z którymi muszą się mierzyć programiści. Książka składa się z czternastu zabawnych i inspirujących projektów, dzięki którym odkryjesz niuanse programowania i nauczysz się pracy z kilkoma bibliotekami Pythona. Co ważniejsze, nauczysz się analizy problemu, dowiesz się, jak opracować algorytm do jego rozwiązania, a następnie jak zaimplementować rozwiązanie. Wykorzystasz Pythona do tworzenia muzyki, symulacji rzeczywistych zjawisk, a także zmusisz do współpracy z płytkami Arduino i Raspberry Pi a wszystko w ramach świetnej, wciągającej zabawy!
Sprawdź, jak wykorzystać Pythona do:
-generowania spirografowych wzorów,
-tworzenia muzyki na komputerze,
-przekładania obrazów na sztukę ASCII,
-tworzenia realistycznych animacji za pomocą biblioteki OpenGL,
-wizualizacji 3D danych z obrazowania medycznego CT i MRI,
-zbudowania internetowego systemu monitorowania pogody z wykorzystaniem Raspberry Pi.
Python? Spróbuj się z nim pobawić!
Autor | Mahesh Venkitachalam |
ISBN | 9788328325975 |
Rok wydania | Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Helion |
Data premiery | 2016-10-14 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 368 |
Cena detaliczna netto | 94.29 |
Cena detaliczna brutto | 99.00 |
Format | 17x23 cm |