Brak produktów
Pythona można się szybko nauczyć i praktycznie od razu zacząć tworzyć działające gry, aplikacje internetowe czy też programy wspierające badaczy różnych dziedzin nauki. Język ten został pomyślany tak, aby ułatwiał pisanie przejrzystego, zwięzłego kodu w sposób zgodny ze sztuką programowania. To idealny wybór dla każdego, komu zależy, by nie tracić zbytnio czasu na naukę, tylko od razu pisać kod działający zgodnie z oczekiwaniami.
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.
Skorzystaj z dokładnych instrukcji, jak:
przygotować się do napisania pierwszego programu w Pythonie
używać bibliotek i narzędzi Pythona
pracować z różnymi zbiorami danych
tworzyć interaktywne aplikacje internetowe i bezpiecznie je wdrażać
testować i debugować kod, a także rozwiązywać różne problemy
Poznaj Pythona - z tym światowym bestsellerem zrobisz to najszybciej!
Autor | Eric Matthes |
ISBN | 9788328904309 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Helion |
Data premiery | 2023-11-28 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 608 |
Cena detaliczna netto | 113.33 |
Cena detaliczna brutto | 119.00 |