Brak produktów
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce:
zgłębisz programowanie grafiki 3D
zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
poznasz tajniki frameworka MonoGame
dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie
Autor | Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski |
ISBN | 9788328393509 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Helion |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 248 |
Cena detaliczna netto | 65.71 |
Cena detaliczna brutto | 69.00 |