Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia T.1 Zobacz większe

Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia T.1

Autor:  Joanna Dziekońska, Marzenna Nowicka
Wydawca: Adam Marszałek



Kliknij i napisz własną opinię >>

49,35 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury współczesnej. Kierunek namysłu wyznacza zaczerpnięta z terminologii Marca Prencky'ego kategoria cyfrowego tubylca. Chcemy bowiem zwrócić uwagę, że w sytuacji technologicznego boomu dzieciństwo współczesnego ucznia przebiega w zupełnie odmiennych warunkach kulturowych niż dzieciństwo jego nauczyciela. Dlatego też w szkole spotkanie ucznia (cyfrowego tubylca) i nauczyciela (cyfrowego imigranta) to jak kontakt dwóch odmiennych cywilizacji. [...] Obcowanie uczniów z nowymi technologiami przekłada się na ważne dla edukacji zmiany. [...] Samo wzbogacanie techniczno-informatycznego oprzyrządowania szkoły nie przyniesie pożądanych rezultatów. Warto zatem uruchomić namysł nad pytaniem, na czym ma współcześnie polegać adekwatność kulturowa szkoły? Rozważania za pomocą czego uczyć zawsze pozostają wtórne w stosunku do dociekań na temat jak i czego uczyć ucznia nowej generacji cyfrowego tubylca.

AutorJoanna Dziekońska, Marzenna Nowicka
ISBN9788380198210
Rok wydaniaRok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
WydawnictwoAdam Marszałek
Oprawabroszurowa
Ilość stron248
Cena detaliczna netto49.81
Cena detaliczna brutto52.30
Format16x22,5 cm

Napisz recenzję

Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia T.1

Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia T.1