Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Google Analytics dla marketingowców w.3 Zobacz większe

Google Analytics dla marketingowców w.3

Autor:  Martyna Zastrożna
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

33,68 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

AutorMartyna Zastrożna
ISBN9788328383753
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoOne Press / Helion
Data premiery2022-01-04
Oprawabroszurowa
Ilość stron176
Cena detaliczna netto47.52
Cena detaliczna brutto49.90
Format208x140 mm

Napisz recenzję

Google Analytics dla marketingowców w.3

Google Analytics dla marketingowców w.3