Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Zobacz większe

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Autor:  Artur Jabłoński
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

30,31 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

AutorArtur Jabłoński
ISBN9788328391826
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoOne Press / Helion
Data premiery2022-03-18
Oprawabroszurowa
Ilość stron168
Cena detaliczna netto42.76
Cena detaliczna brutto44.90
Format210x140 mm

Napisz recenzję

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)