Brak produktów
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.
Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
Autorzy urozmaicili tekst licznymi definicjami, wskazówkami, cytatami, ciekawostkami i rysunkami. Ponadto znajdziesz tu wskazówki, w jaki sposób pozyskiwać linki do serwisu, opisy narzędzi analitycznych przydatnych w pracy nad pozycjonowaniem stron, a także szczegółowo opisane (znane i prawdopodobne) czynniki rankingowe: techniczne, związane z treścią i zewnętrzne. Osobny rozdział poświęcono systemowi reklamowemu Google Ads, który może stanowić uzupełnienie działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.Jak działają wyszukiwarki internetowe
Dobór fraz kluczowych Czynniki rankingowe Przygotowywanie witryny Pozyskiwanie linków Przykładowe źródła linków SEO copywriting Śledzenie wyników Częste problemy i błędyPoznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków!
Autor | Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński |
ISBN | 9788328378834 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Helion |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 280 |
Cena detaliczna netto | 56.19 |
Cena detaliczna brutto | 59.00 |
Format | 235x158 mm |