Brak produktów
Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe -- a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo tworzenie obiektów i zarządzanie nimi praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów mechanizm dziedziczenia w praktycePython: zorientuj swój kod na obiekty!
Autor | Irv Kalb |
ISBN | 9788328394063 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Helion |
Data premiery | 2022-11-29 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 432 |
Cena detaliczna netto | 84.76 |
Cena detaliczna brutto | 89.00 |
Format | 228x165 mm |