Brak produktów
Tnij, przesuń, daj nura i ZŁAM DESKĘ! Opanuj mocne ruchy, aby prawidłowo wykonać sekwencję ciosów, którą przygotuje dla Ciebie karateka. Komendy należy wykonywać w kolejności, w jakiej zapalą się światełka na desce. Kiedy usłyszysz "łam deskę", a światełka na środku deski zaczną migać, rozbij deskę pięścią! Do wyboru 4 wyzwania, a w grę możesz grać samodzielnie, umieszczając zabawkę na dołączonej podstawce, lub razem z kolegami
Gra przeznaczona dla 1 do 10 graczy powyżej 6 roku życia.
Cechy zabawki:
mówi w języku polskim, opanuj 4 mocne ruchy: tnij, przesuń, zanurkuj i łam deskę, a następnie zmierz się z wyzwaniem, 4 wyzwania: poziom wyżej, rywalizacja, trening styl wolny, wykonuj ruchy w kolejności, którą wskazują lampki, aby ukończyć poziom, od 1 do 10 graczy, wiek: od 6 roku życia.Rok wydania | pudełko,267x267 mm |
Wydawnictwo | Dumel |
Cena detaliczna netto | 60.23 |
Cena detaliczna brutto | 74.07 |
Producent | Dumel |
Opakowanie | pudełko |
Grupa wiekowa | 6+ |
Wymiary | 267x267 mm |