Brak produktów
Opis pakietu:
Międzynarodowy bestseller!
Jak powstają znane gry? Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny.
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Odkrywając artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, ale to jednocześnie hołd oddany wszystkim tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
"Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających, ekscytujących rzeczy, które robiłem w ciągu moich dwóch dekad mojej kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło tego procesu. W końcu jest to wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) kreatywną zasłoną pasjonującego świata."- Tom Bissell, autor książek o grze Gears of War, Uncharted i Battlefield
"Tak wiele problemów kulturowych, zarówno w branży gier, jak i wśród fanów sprowadza się do braku realistycznego zrozumienia problemów związanych z rozwojem i tworzeniem gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w nienormalnie skrytym przemyśle, w odważnej nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej łatwopalnej alchemii i fascynacji. "- Leigh Alexander, autor i dziennikarz techniczny
"Skrupulatnie zbadana, dobrze napisana i co najważniejsze, zawierająca bolesne wzloty i upadki wielu deweloperów i wytwórni. Może sprawić, że będzie wymaganą lekturą dla programistów w moim studio. "- Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
"Opowieści w tej książce składają się na fascynujący i niezwykle kompletny panteon niemal każdej rozpaczy i każdej radości związanej z tworzeniem gier." - Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Jason Schreier to redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował na łamach rozmaitych tytułów, łącznie z „New York Times”, „Edge”, Paste i Onion News Network.
Tytuł oryginału: | Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made (Krew, pot i piksele) |
Tłumaczenie: | Bartosz Czartoryski (Krew, pot i piksele) |
ISBN: | 978-83-8129-243-6 (Krew, pot i piksele) |
Data wydania: | 5 września 2018 (Krew, pot i piksele) |
Format: | 140 x 205 mm (Krew, pot i piksele) |
Okładka | miękka ze skrzydełkami (Krew, pot i piksele) |
Liczba stron: | 336 (Krew, pot i piksele) |
Produkt: | Pakiet (bookbox) |