Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Autor: Jason Schreier
Wydawca: Wydawnictwo SQN



Kliknij i napisz własną opinię >>

26,87 zł



Cena detaliczna: 42,99 zł


Najniższa cena w ciągu 30 dni: 26,65 zł

OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. (od poniedziału do piątku)

Książka już dostępna. Wysyłka w 24 godziny.

Opis książki:

Międzynarodowy bestseller!

Jak powstają znane gry? Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny.

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Odkrywając artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, ale to jednocześnie hołd oddany wszystkim tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.



Opinie o książce "Krew, pot i pixele":

"Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających, ekscytujących rzeczy, które robiłem w ciągu moich dwóch dekad mojej kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło tego procesu. W końcu jest to wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) kreatywną zasłoną pasjonującego świata."- Tom Bissell, autor książek o grze Gears of War, Uncharted i Battlefield

"Tak wiele problemów kulturowych, zarówno w branży gier, jak i wśród fanów sprowadza się do braku realistycznego zrozumienia problemów związanych z rozwojem i tworzeniem gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w nienormalnie skrytym przemyśle, w odważnej nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej łatwopalnej alchemii i fascynacji. "- Leigh Alexander, autor i dziennikarz techniczny

"Skrupulatnie zbadana, dobrze napisana i co najważniejsze, zawierająca bolesne wzloty i upadki wielu deweloperów i wytwórni. Może sprawić, że będzie wymaganą lekturą dla programistów w moim studio. "- Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions

"Opowieści w tej książce składają się na fascynujący i niezwykle kompletny panteon niemal każdej rozpaczy i każdej radości związanej z tworzeniem gier." - Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Biogram:

Jason Schreier to redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował na łamach rozmaitych tytułów, łącznie z „New York Times”, „Edge”, Paste i Onion News Network.

Tytuł polskiego wydania:Krew, pot i piksele
Tytuł oryginału:Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Autor książki:Jason Schreier
Tłumaczenie:Bartosz Czartoryski
ISBN:978-83-8129-243-6
Format:140 x 205 mm
Data wydania:5 września 2018
OkładkaMiękka
Liczba stron:336
Produkt:Książka papierowa

Napisz recenzję

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry.