Brak produktów
Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą "Wielkiej Trójki".
Autor | Zbigniew Korzeb, Paweł Kulpaka, Paweł Niedziółka |
ISBN | 9788381029544 |
Rok wydania | Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2025-03-07 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 220 |
Cena detaliczna netto | 76.19 |
Cena detaliczna brutto | 80.00 |
Format | 265x235 mm |