Brak produktów
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Publikacja w przystępny sposób przedstawia: specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne, formy obrotu towarowego i strategie cenowe, metody ewidencji i rozliczania kosztów, narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking, praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach. Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.
Autor | Michał Biernacki, Robert Kowalak, Grzegorz Warzoc |
ISBN | 9788381029353 |
Rok wydania | Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2025-01-15 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 0 |
Cena detaliczna netto | 57.14 |
Cena detaliczna brutto | 60.00 |
Format | 235x165 mm |