Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć ... Zobacz większe

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć ...

Autor:  Adam Grzesik
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

30,31 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?
Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów. Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.
Zanim zajrzysz do środka, przeczytaj wiadomość, którą ma dla Ciebie autor:
Jestem praktykiem tego, czego uczę, i wszystko, o czym przeczytasz, sam stosuję. Nie mam patentu na sukces, ale wielu uczestników moich szkoleń po zastosowaniu tych metod odniosło niesamowite sukcesy. Dlatego przeczytaj moją książkę bardzo, bardzo, bardzo uważnie. Rób notatki i przetestuj to, co w niej znajdziesz, na sobie. Zastosuj w biznesie to, co działa, a to, co w Twoim przypadku okaże się niewystarczające odrzuć. Ale najważniejsze jest testowanie rozwiązań. Znam wiele osób, które otrzymały najwartościowszą wiedzę i nic z nią nie zrobiły.

AutorAdam Grzesik
ISBN9788328302549
Rok wydaniaRok wydania: 2015, oprawa: broszurowa
WydawnictwoOne Press / Helion
Oprawabroszurowa
Ilość stron120
Cena detaliczna netto42.76
Cena detaliczna brutto44.90
Format14x20,8 cm

Napisz recenzję

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć ...

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć ...