Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Telefoniczna obsługa klienta będzie czynna od poniedziałku 30 grudnia. Pamiętaj o rosnącym, wyprzedażowym rabacie w koszyku. Piąty produkt za 1 zł :-)

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy Zobacz większe

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Autor:  Kamila Molińska, Roman Hadasik
Wydawca: Złote Myśli



Kliknij i napisz własną opinię >>

30,32 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

A co znajdziesz w książce?
Uprzedzam, że to nietypowa publikacja.
Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy.
Nie spodziewaj się więc akademickiego wykładu o wyższości MLM nad innymi sposobami zarabiania!
O NIE! Zamiast tego otrzymasz rzetelne i rzeczowe porównanie 3 sposobów zarabiania. O ile 2 pierwsze są dobrze znane, to na temat MLM dowiesz czegoś, czego nikt inny Ci nie powie - bo nie wie.
Między innymi:
Co Ci grozi, gdy nie zwracasz uwagi na wszystkie fakty na temat MLM.
Jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci!
Ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu?
Bajki Kamili, czyli co głupiego ludzie wymyślają na temat MLM?
Jak to możliwe, że nie musisz ani umieć, ani lubić sprzedawać, by zajść bardzo daleko w tym nietypowym biznesie?
Dowiesz się, czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu. To Cię zaskoczy.
Poznasz 4 jedyne klucze do sukcesu w tej branży, dzięki czemu dowiesz się, jak podjąć najbardziej rozsądną decyzję o ewentualnej współpracy.

AutorKamila Molińska, Roman Hadasik
ISBN9788377013311
Rok wydaniaRok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
WydawnictwoZłote Myśli
Oprawabroszurowa
Ilość stron144
Cena detaliczna netto33.24
Cena detaliczna brutto34.90
Format210x150 mm

Napisz recenzję

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy