Brak produktów
Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".
Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?
Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.
Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?
Autor | Dariusz Nosorowski |
ISBN | 9788377016299 |
Rok wydania | Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Złote Myśli |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 224 |
Cena detaliczna netto | 33.24 |
Cena detaliczna brutto | 34.90 |
Format | 210x148 mm |