Brak produktów
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców.
Autor | Weronika Madryas-Kowalska |
ISBN | 9788372772923 |
Rok wydania | Rok wydania: 2009, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | ASTRUM |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 176 |
Cena detaliczna netto | 90.48 |
Cena detaliczna brutto | 95.00 |
Format | 19x23 cm |