Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka Zobacz większe

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Autor:  Tadeusz Oleksyn
Wydawca: Wolters Kluwer



Kliknij i napisz własną opinię >>

110,99 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.

AutorTadeusz Oleksyn
ISBN9788381240475
Rok wydaniaRok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
WydawnictwoWolters Kluwer
Oprawabroszurowa
Ilość stron394
Cena detaliczna netto94.29
Cena detaliczna brutto99.00
Format17x24 cm

Napisz recenzję

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka