Brak produktów
Biznes na skali barw
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.
Autor | Ewa Mażul |
ISBN | 9788328356214 |
Rok wydania | Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | One Press / Helion |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 165 |
Cena detaliczna netto | 35.24 |
Cena detaliczna brutto | 37.00 |
Format | 14x20,8 cm |