Brak produktów
No Logo, międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania.
Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego świata, którym rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie expos, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie.
Inteligentnie napisana, wspaniale przedstawiona historia kultury, która przeszła długą ewolucję: od sprzedawania towarów do upowszechniania marek. Już po kilku rozdziałach zacznie wam się kręcić w głowie. Klein niewątpliwie potrafi pisać: zamiast naukowego żargonu oferuje czytelnikowi nieformalny, soczysty język. To książka z dobrze obronioną tezą. Książka bardzo potrzebna. Klarowna, niosąca nowe idee. Spokojna, choć bezlitosna.
Autor | Naomi Klein |
ISBN | 9788328714090 |
Rok wydania | Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Muza |
Data premiery | 2020-02-05 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 528 |
Cena detaliczna netto | 52.29 |
Cena detaliczna brutto | 54.90 |
Format | 15,5x23,5 cm |