Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Telefoniczna obsługa klienta będzie czynna od poniedziałku 30 grudnia. Pamiętaj o rosnącym, wyprzedażowym rabacie w koszyku. Piąty produkt za 1 zł :-)

Metody badania wizerunku w mediach Zobacz większe

Metody badania wizerunku w mediach

Autor:  Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin (red.)
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

52,82 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

AutorGackowski Tomasz, Łączyński Marcin (red.)
ISBN9788375561333
Rok wydaniaRok wydania: 2009, oprawa: broszurowa
WydawnictwoCeDeWu
Oprawabroszurowa
Ilość stron300
Cena detaliczna netto61.90
Cena detaliczna brutto65.00
Format16,4x23,5 cm

Napisz recenzję

Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach