Brak produktów
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Autor | Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdż |
ISBN | 9788381025119 |
Rok wydania | Rok wydania: 2021 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2021-01-28 |
Ilość stron | 244 |
Cena detaliczna netto | 52.38 |
Cena detaliczna brutto | 55.00 |
Format | 235x165x30 mm |