Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Telefoniczna obsługa klienta będzie czynna od poniedziałku 30 grudnia. Pamiętaj o rosnącym, wyprzedażowym rabacie w koszyku. Piąty produkt za 1 zł :-)

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Zobacz większe

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Autor:  Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawca: PWE



Kliknij i napisz własną opinię >>

65,78 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:

przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych,
wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,
przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

AutorKrystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN9788320824421
Rok wydaniaRok wydania: 2021, oprawa: broszurowa
WydawnictwoPWE
Oprawabroszurowa
Ilość stron424
Cena detaliczna netto66.57
Cena detaliczna brutto69.90

Napisz recenzję

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku