Brak produktów
W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.
Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
Wśród omówionych tematów:
rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych
różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma
narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock,
podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.
Autor | Małgorzata Z. Wiśniewska |
ISBN | 9788381025294 |
Rok wydania | Rok wydania: 2021 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2021-09-14 |
Klasa | 16+ |
Ilość stron | 304 |
Cena detaliczna netto | 76.19 |
Cena detaliczna brutto | 80.00 |
Format | 235x165x2 mm |