Brak produktów
Praktyczne wykorzystywanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem na wszystkich szczeblach zarzadzania w organizacjach działających na rynku. To dzięki umiejętnemu i regularnemu wykorzystywaniu wyników decydenci zmniejszają ryzyko podejmowanych działań, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo podejmowania trafnych decyzji.
Książka ma na celu zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest głównie do:
decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Autor | Michał Makowski |
ISBN | 9788381025478 |
Rok wydania | Rok wydania: 2021 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2021-10-26 |
Klasa | 16+ |
Ilość stron | 220 |
Cena detaliczna netto | 57.14 |
Cena detaliczna brutto | 60.00 |
Format | 235x165x30 mm |