Brak produktów
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego rozwoju, dostępu do informacji oraz osiągania lepszych efektów ekonomicznych. Jej wpływ może być związany także z pewnymi ograniczeniami oraz negatywnymi skutkami, z którymi spotykają się podmioty na rynku.
Monografia stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w globalnej wiosce. Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym, które związane są z:
tendencjami oraz wyzwaniami w sferze międzynarodowych stosunków gospodarczych,
budowaniem międzynarodowej pozycji rynkowej przedsiębiorstwa.
Książka jest skierowana zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak również dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć tego typu działania.
Autor | Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak |
ISBN | 9788381025744 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2022-02-22 |
Klasa | 16+ |
Ilość stron | 270 |
Cena detaliczna netto | 56.19 |
Cena detaliczna brutto | 59.00 |
Format | 234x163 mm |