Brak produktów
Telefoniczna obsługa klienta będzie czynna od poniedziałku 30 grudnia. Pamiętaj o rosnącym, wyprzedażowym rabacie w koszyku. Piąty produkt za 1 zł :-)
Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowań naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przykładem są liczne publikacje poświęcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak zwartego opracowania poświęconego problematyce etyki w turystyce. Przygotowany podręcznik w pewnej mierze lukę tę powinien wypełnić. W książce wskazujemy na przedmiot zainteresowań współczesnej turystyki, która łączy się z różnymi wartościami i normami etycznymi. W podręczniku m.in.: opisujemy podstawowe wartości i normy etyczne, które powinny być respektowane w działalności turystycznej przedsiębiorstw, organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz instytucji publicznych kształtujących politykę turystyczną; przedstawiamy charakterystykę postaw społecznych i zachowań turystów oraz analizę etycznego oddziaływania instytucji i pracowników turystyki wobec turystów, społeczności lokalnych w kraju i za granicą; wskazujemy na etyczny zakres społecznej odpowiedzialności biznesu turystycznego; uwzględniamy analizę porównawczą pomiędzy etyką turystyki a etyką biznesu (etyka turystyki preferuje wartości poznawcze i rekreacyjno-zdrowotne, natomiast etyka biznesu przyjmuje wartości użyteczności ekonomicznej); wskazujemy na przenikanie się zakresów oddziaływania etyki turystyki z etyką ekologiczną oraz etyką zrównoważonego rozwoju; uzasadniamy pogląd, że w turystyce może obowiązywać etyka przekonań, obowiązków i odpowiedzialności.
Autor | Jan Sikora, Włodzimierz Kaczocha, Agnieszka Warte |
ISBN | 9788381027540 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2023-10-06 |
Klasa | 16+ |
Ilość stron | 210 |
Cena detaliczna netto | 57.14 |
Cena detaliczna brutto | 60.00 |
Format | 236x176 mm |