Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Zobacz większe

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...

Autor:  Jacek Gancarczyk

Kliknij i napisz własną opinię >>

42,11 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.

"Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)".

Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ

"Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu".

Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW

Jacek Gancarczyk - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).

AutorJacek Gancarczyk
ISBN9788323353188
Rok wydaniaRok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data premiery2023-12-20
Oprawabroszurowa
Ilość stron286
Cena detaliczna netto44.00
Cena detaliczna brutto46.20
Format235x158 mm

Napisz recenzję

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...