Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Wprowadzenie do Salesforce w.2 Zobacz większe

Wprowadzenie do Salesforce w.2

Autor:  Sharif Shaalan, Timothy Royer
Wydawca: Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

66,83 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:

rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi prowadzenie kampanii w Salesforce analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów stosowanie przepływów zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!

 

AutorSharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN9788383224985
Rok wydaniaRok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
WydawnictwoHelion
Data premiery2023-08-01
Oprawabroszurowa
Ilość stron488
Cena detaliczna netto94.29
Cena detaliczna brutto99.00
Format235x165 mm

Napisz recenzję

Wprowadzenie do Salesforce w.2

Wprowadzenie do Salesforce w.2