Brak produktów
Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłości
bliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonujące
w ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życie
gospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się do
wspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne?
Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie na
dwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesach
biznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzy
biznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialny
sposób.
Autor | Daniel K. Finn |
ISBN | 9788321120645 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Instytut Wydawniczy PAX |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 380 |
Cena detaliczna netto | 57.14 |
Cena detaliczna brutto | 60.00 |
Format | 225x150 mm |